logo.png
         
  • Nasze marki 2019
    avis.jpg
    avant.jpg
    lubartowska77.jpg
    pszczelarz-kozacki.jpg
    dywany-luszczow.jpg
    magiczne-ogrody.jpg
    conkret.jpg
  • Nasze marki 2018
    natural.jpg
    cukiernia-staropolska.jpg
    jmp-flowers.jpg
    dr-gerard.jpg
    fagum-stomil.jpg
    nocowanie.jpg
    lubApple.jpg
  • Nasze marki 2017
    bh-meble.jpg
    cekonud.jpg
    cukiernia-siej.jpg
    farbotka.jpg
    fru-vita-land.jpg
    gramar.jpg
    jagiello.jpg
    Lukpol.jpg
    mleczarnia-michow.jpg
    sipma.jpg
    infinum.jpg
  • Nasze marki 2016
    gfn.jpg
    spomasz.jpg
    Luksja.jpg
    wdrzewach.jpg
    piaski.jpg
    verano.jpg
    zpm-mieczyslaw-witkowski.jpg
    bystra.jpg
    vikking.jpg
    roto-q.jpg
    osm-bychawa.jpg
  • Nasze marki 2015
    bialcon.jpg
    mega.jpg
    polmak.jpg
  • Nasze marki 2014
    sm-ryki.jpg
    biomed-lublin.jpg
    materne.jpg
    wasag.jpg
    zaborek.jpg
  • Nasze marki 2013
    cisowianka.jpg
    gaca.jpg
    pszczolka.jpg
    janex.jpg
    parczew.jpg
    obst.jpg
  • Nasze marki 2012
    spomlek.jpg
    as-babuni.jpg
    musi.jpg
    elizowka.jpg
  • Nasze marki 2011
    bieluch.jpg
    wierzejki.jpg
    stella.jpg
  • Nasze marki 2010
    herbapol.jpg
    pawlowianka.jpg
  • Nasze marki 2009
    perla.jpg
    assecco.jpg
    perfekt.jpg
    infinite.jpg
    waflowe-kreacje.jpg
  • Nasze marki 2008
    PBF.jpg
    reypol.jpg
    zzz-zamosc.jpg
  • Nasze marki 2007
    krasnystaw.jpg
    apis.jpg
    agram.jpg
    pol-skone.jpg
    uzdrowisko-naleczow.jpg
markaL billboard HASLO-5.jpg
grafika
„Nowy Jedwabny Szlak - Rynki Azji Środkowej: Kazachstan, Uzbekistan, Azerbejdżan i Afganistan szansą rozwoju dla eksporterów”
2019-10-24
Drukuj
stronę
Pobierz
PDF
Wypowiedz
się
Powrót

W dniu 23 października br.  w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie, odbyło się szkolenie „Nowy Jedwabny Szlak - Rynki Azji Środkowej: Kazachstan, Uzbekistan, Azerbejdżan i Afganistan szansą rozwoju dla eksporterów”.

W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele firm z województwa lubelskiego, w tym firmy z certyfikatem Marka Lubelskie, a mianowicie: Perła Browary Lubelskie, SIPMA, Stella Pack, Fagum - Stomil oraz Łukpol. 

Podczas szkolenia uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. na temat: co to jest Nowy Jedwabny Szlak – jak widzi to Azja Środkowa, jakie są zakładane rezultaty działań i spodziewane efekty dla ich regionu, a także o idei powstania i znaczenie dla Azji Środkowo Wschodnie, jakie możliwości stwarzają inwestycje w tamtym regionie dla polskich firm.

Szkolenie poprowadzili p. Tomasz Tomaszewski i Ewa Ginal-Tomaszewska, którzy są praktykami, właścicielami firmy TETO-LEDER i od kilkunastu lat wprowadzają polskie firmy na omawiane rynki.
Firma TETO-LEDER jest członkiem i jednym z założycieli Asocjacji DOSTLIK – organizacji kazachsko-uzbecko-azerbejdżańsko-polskiej powołanej przez organizacje i firmy z tych państw w celu wsparcia współpracy między partnerami z tych krajów.

 

Wyślij link mailem
Drukuj
stronę
Pobierz
PDF
Wypowiedz
się
Powrót
Zgłoś Markę
1.png
555.png
3.png
b1.png
b2.png
b3.png
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego
Departament Promocji i Turystyki
Oddział Projektów Promocyjnych
Biuro Marki Regionalnej Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4 / 20-029 Lublin
81 44 16 789
81 44 16 790